Deja, kol kas Lietuva ne ta šalis, kurioje dviratis būtų transporto priemone. Ir dviratininkai kol kas žmonės su didesniu adrenalino kiekiu organizme. Jie važinėja „kiauromis“ mūsų miestų ir kaimelių gatvėmis laukdami kada priartėsime bent per 10 metų arčiau prie tokių šalių, kaip Danija, Olandija ir pan. Su pavydu galime žvelgti į tūlus dviratininkus, kurie ten pripažįstami kaip lygiateisiai eismo dalyviai, o ir šalių vyriausybės nežada, o tiesiog rūpinasi savais piliečiais, kuriems ekologija tiesiog gyvenimo būdas. Daugumai mūsų dviratis vis dar laisvalaikio leidimo, o ne transporto priemonė. Metams bėgant dviratininkai stengiasi būti aktyvesni ir gatvėse užimti vis svarbesnę vietą. Jei prieš dešimt metų gatvėje su dviračiu jauteisi „lyg ne savo rogėse“, tai dabar dviratininkui teikiama didesnė pagarba. Žinoma, oro sąlygos mūsų klimato juostoje nėra pačios palankiausios, bet prisiminus posakį „nėra blogo oro – yra tik netinkama apranga“, viskas išsprendžiama.
Pamėginkime pasigilinti, ką gero žada ši dviratė transporto priemonė. Apsilankius dviračių parduotuvėje nesunku suvokti, kad dviratis nemenkų investicijų reikalaujanti transporto priemonė. Dažnam DVIRAČIŲ SALOS pirkėjui juokaudami primename, kad dviratis kaip patogūs batai – jį reikia pasimatuoti, pagal galimybes išbandyti ir išsirinkti tokį, koks Jums tinkamiausias ir reikalingiausias. Tuo gali pasirūpinti kvalifikuoti mūsų parduotuvės darbuotojai, parinkti dviratį iš gausybės esamų pagal Jūsų finansinius pajėgumus. Apie dviračio tipus ir ypatybes plačiau galite pasiskaityti kituose mūsų straipsniuose (Dviračių tipai).
Tęsiant pasakojimą apie dviračius, dera paminėti pagrindinį šio transporto priemonės privalumą – priverstinį judėjimą, kurio pagalba mes stipriname savo kūno raumenis bei organizmą. Vos kelios valandėlės per savaitę minant dviratį ir Jūs jau perpus sumažinsite širdies ir kraujagyslių ligų riziką. Todėl, atsisėsti ant dviračio balnelio bent sekmadienį, yra labai sveika. Ką jau kalbėti apie „tirpstančias“ kalorijas. Dėl įdomumo galime palyginti statistines reikšmes. Pavyzdžiui, dviračiu nuvažiuoti 1 km reikia sudeginti apie 30 kalorijų. Tuo tarpu automobilis pareikalautų ganėtinai daugiau – virš 1000 kalorijų. Net ėjimas pėsčiomis reikalauja kelis kartus didesnio kalorijų kiekio, nei kelionė dviračiu, todėl ši dviratė transporto priemonė yra laikoma pačia efektyviausia transporto priemone. Be to, skirtingai nuo bėgimo, dviračio mynimas mažiau vargina ir dėvi kojų sąnarius.
Dviračius renkasi ne tik taupantys ir sveiką gyvenimo būdą propaguojantys žmonės – dviračiai taip pat yra žalias pasirinkimas. Mokslininkų paskaičiuota, kad automobilį į dviratį pakeitęs vairuotojas per metus anglies monoksido išleidimą į aplinką sumažina net penkiais kilogramais. O ką kalbėti apie užkimštus didmiesčių centrus – juk į vieno automobilio vietą galima sutalpinti kone dvidešimties dviračių transporto priemonių. Ko gero didžiausiu rūpesčiu dviračių mylėtojams yra ne prastas oras ar nepakantūs vairuotojai, o Lietuvoje ir visame pasaulyje klestintys dviračius vagiantys ilgapirščiai. Jiems jokie užraktai nesudaro didelių kliūčių. Todėl savo DVIRAČIŲ SALOS pirkėjams siūlome rinktis brangesnius ir kokybiškus užraktus, kurių bent jau nepavyktų įveikti per kelias minutes.
Taigi, jei vis dar neturite dviračio ir dar neapsisprendę ar vertėtų investuoti į šią puikią transporto priemonę – dabar pats laikas! www.dviraciusala.eu nepriklausomai nuo to koks metų laikas – visą sezoną turi tinkamų ir išskirtinių dviračių tik Jums. Nepamirškite, kad dviratis tai ne tik priemonė, kuria nukaksite iš taško a į tašką b – daugeliui tai gyvenimo būdas ir stilius, tad būkite atsargūs – galite įgyti priklausomybę … To ir linkime !